معرفی برنامه کورل در طراحی اینفوگرافی

Rate this post

یکی از برنامه های قدرتمند و کارآمد در طراحی انواع اینفوگرافها و آیکونها و لوگوها برنامه کورل CorelDraw میباشد. ای برنامه با در اختیار قرار دادن انواع ابزارهای طراحی این اماکن را به طراح میدهد تا بتاوند به راحتی انواع ایده های طراحی خود را خلق و اجرا نماید .یکی از سایتهایی که اخیرا برخی از کارهای آنرا با کورل انجام دادم سایت https://tsmduct.ir/ میباشد .

برای سهولت ارتباط با مخاطب روش جدیدی ابداع شده است؛ اینفوگرافی. این کلمه از دو جز اینفو و گراف تشکیل شده است، اینفو مخفف کلمه information  به معنی اطلاعات است و graphic  هم به معنی تصویر است، و اینفوگرافی یعنی ارائه اطلاعات یا اطلاع رسانی از طریق تصویر. در روش سنتی آنچه غالب است متن است اما در روش جدید تصویر غالب است. در تعریف تکمیل‌تر از اینفوگرافی می‌توان گفت: اینفوگرافیک ‌ها یا گرافیک‌های اطلاع رسان، نمایشگران تصویری اطلاعات و داده‌ها هستند. این تصاویر در جاهایی که نیاز به توضیح ساده و یا سریع داده‌ها وجود دارد، استفاده می‌شوند .

شما با برنامه کورل میتوانید براحتی از قالبهای آماده استفاده نموده و آنها را تغییر دهید و همچنین انواع طرح های جدیدی را طراحی نمائید. البته برای شروع کار باید مقدماتی را از کورل بدانید برای اینکار میتوانید از فایلهای آموزشی برنامه کورل که در سایت اجراکار قرار گرفته استفاده نمائید .

شما را به دیدن این فیلم که توضیحی مختصر در رابطه با معرفی برنامه کورل و هنر اینفوگرافی است دعوت مینمایم.


مطالب مرتبط و پیشنهادی  فیلم آموزشی ابزار مِش در کورل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *