فیلم آموزشی حرفه‌ای پیت‌استاپ [PitStop]؛چهار رنگ کردن فایل ورد و اصلاح رنگ پی دی اف

Rate this post

پیت استاپ پلاگینی است که بر روی برنامه ادوب اکروبات نصب میشود و توسط آن میتوان کارهای فراوانی بر روی فایهای پی دی اف انجام داد . از جمله از مهمترین کارهای این پلاگین گرانقیمت تغییر مد رنگی RGB به CMYK  و همچنین تغییر شماره رنگهای استفاده شده و چهار رنگ کردن فایل خروجی پی دی اف میباشد. 

از جمله مشکلات برنامه ورد برای چاپ نبود مد چهار رنگ CMYK در خروجی فایلهای به خصوص رنگی میباشد . با استفاده از پلاگین پیت استاپ میتوان به راحتی کتابهایی را که با ورد صفحه بندی کردیم را چهار رنگ کرده و تمامی رنگها را به خصوص مشکی را اصلاح نمائیم .

pitstop_ejrakar-ir

 این نرم افزار به شما این امکان را میدهد تا بتوانید با بالاترین سرعت ممکن فایل های PDF را ویرایش نمایید. این نرم افزار فایل های PDF ایجاد شده شما را قبل از خروجی گرفتن بررسی می کند تا مشکلاتی از قبیل رنگ های اضافی ، فونت های بهم ریخته و… را درست کند.


4 thoughts on “فیلم آموزشی حرفه‌ای پیت‌استاپ [PitStop]؛چهار رنگ کردن فایل ورد و اصلاح رنگ پی دی اف

  1. سلام. وقت بخیر. اگر امکان داره ویدئو کوتاه دو دقیقه‌ای یا کمتر از چند کار مختلف pitstop که در این اموزش هست، اینجا قرار بدید تا متوجه بشیم که جسارتا ارزش داره مبلغ 40000 تومان پرداخت کنیم یا خیر. البنه بازم پوزش.

    عرض ارادت و سپاس

    1. سلام بزرگوار

      توضیح در مورد این برنامه و آموزش آن به صورت متن داده شده است . 

      ضمنا برای چهر رنگ کردن فایل ورد در حدود ۵۰۰ صفحه هزینه ای حدود ۳۰۰ تومن دریافت میکنند و شما با داشتن مهارت کافی این برنامه خیلی خوب اینکار رو میکنی اگر

      سوالی بود باز بفرمایید توضیح بدهم

      این مهارتی است که برخی از لیتوگرافها از آموزش آن امتناع میکنند 

  2. سلام
    من واریزی انجام دادم ولی فایل دانلودی برام ارسال نشده.
    ممنون میشم بررسی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *