خدمات اجراکار

Rate this post

آشنایی با خدمات اجراکار


طراحی و تولید پروژه اتوپلی

انجام پروژه های متنوع که دارای المانها و دستورات مورد نظر شما است از جمله خدمات اجراکار میباشد. در پروژه ها از مواردی همچون پی دی اف، منو، انواع آزمون تستی ، کامل کردنی ، جای خالی و انواع بازی و همچنین دستورات متنی و سرچ و رمز عبور و فرمها … استفاده میشود .انجام پروژه های متنوع با برنامه اتوپلی برای کسانی که این زیبا را می‌شناسند.

از جمله خدمات سایت اجراکار می‌شود می‌باشد در برنامه اتوپلی انواع المان ها و منو ها و دستورات مختلفی که شما در نظر گرفته‌اید استفاده خواهد شد همچنین گرافیک بسیار خوب و زیبا از جمله ویژگی‌های برنامه‌های اتوپلی و پروژه هایی هستش که ما به شما تحویل می دهیم در این برنامه می توان از استفاده از انواع آزمون ها تستی جای خالی پر کردنی همراه با پاسخ و همچنین همراه با نمودار و استفاده از انواع بازی ها و متن ها و همچنین استفاده از سرچ و پی دی اف و فیلم و کلیپ فلش و دستورات مربوط به آن از جمله ویژگی های هر پروژه اتوپلی می باشد.(همراه ارائه اصل پروژه)

در فیلم زیر برخی از امکانات آماده است:

 


طراحی سایت از ابتدا تا انتها با تولید محتوای مشخص

یکی دیگر از خدمات سایت اجرا کار طراحی وب سایت از ابتدا تا انتها با گرافیک بسیار قوی می باشد و حتی می توانید بعد از طراحی سئو کار را به ما بسپارید قیمت مقرون به صرفه و منطقی و همچنین گرافیک و المان های خوب و ویژگی هایی که در سایت باید باشد از جمله خدمات سایت اجرا کار برای کسانی هست که میخواهند سایت شرکتی یا خصوصی و حتی فروشگاهی داشته باشد.

مطالب مرتبط و پیشنهادی  تنظیم رنگ و نور در فتوشاپ فقط با یک کلیک

برخی از نمونه سایت ها در زیر آمده است:


آموزش طراحی چاپ سیلک ، سابلیمیشن ، تریکو و حرارتی

یکی از خدمات سایت اجراکار آموزشهای تخصصی و کاملا کاربردی در زمینه طراحی چاپ سیلک و سابلیمیشن و تریکو میباشد. دوره های بسیار تخصصی و کاربردی برای کسانی که میخواهند کار چاپ سیلک را شروع کنند در اجرا کار انجام می پذیرد . شما با آموزش های مقدماتی از برنامه های کورل و فتوشاپ و همچنین یادگیری انواع نکات طراحی و ارسال فایل برای چاپ سیلک و سابلیمیشن و تریکو و حتی حرارتی مستقیم و غیرمستقیم می توانید نکات تخصصی این حرفه را به خوبی یاد بگیرید.

ما مفتخر هستیم که در سال های بسیار طولانی شاگردان و کارآموزان و همچنین هنرآموزان بسیار زیادی را تربیت و روانه بازار کرده ایم. نکته حائز اهمیت برای کسانی که میخوان در این زمینه وارد بشوند این است که اجرا کار هیچ وقت، وقت هنرجویان خود را برای مباحث تئوری و همچنین نظری نمی‌گیرد و کاملا تضمینی آموزش می دهد. در همین سایت و یا آپارات برخی از آموزشهای عمومی را جستجو کنید.


آموزش فتوشاپ و کورل کاملاً کاربردی برای بازار کار (انواع طراحی) تیشرت، نگین،  لیزر، فرش، لباس، ست اداری، پوستر، جلد و …

سایت اجرا کار سالیان سال در زمینه آموزش فتوشاپ و کرل و همچنین برنامه های گرافیکی مانند ایندیزاین، فریهند فعالیت ویژه ای دارد. ما در این سالها هنرجویان بسیار زیادی داشتیم که برای بازار کار آماده شده اند. آموزش های تخصصی فتوشاپ و کرل کاملاً کاربردی و تضمینی می باشد.

مطالب مرتبط و پیشنهادی  فیلم آموزشی استفاده از ابزار Content Aware Fill در فتوشاپ

این آموزش ها در زمینه های مختلفی همچون طراحی پوستر، طراحی ست اداری، انواع طراحی لباس، طراحی تیشرت و همچنین کارهای ویژه مانند لیزر، برش، نگین کاری و غیره از جمله خدمات آموزش های گرافیک سایت فتوشاپ می باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *