فیلم آموزش جداکردن و ترام کردن تصویر برای چاپ سیلک

5/5 - (1 امتیاز)

طراحی چاپ سیلک

آموزش جداکردن کانالهای رنگ و ترام کردن تصویر برای طراحی چاپ سیلک با برنامه فتوشاپ

یکی از خدمات سایت اجراکار آموزشهای تخصصی و کاملا کاربردی در زمینه طراحی چاپ سیلک و سابلیمیشن و تریکو میباشد. دوره های بسیار تخصصی و کاربردی برای کسانی که میخواهند کار چاپ سیلک را شروع کنند در اجرا کار انجام می پذیرد . شما با آموزش های مقدماتی از برنامه های کورل و فتوشاپ و همچنین یادگیری انواع نکات طراحی و ارسال فایل برای چاپ سیلک و سابلیمیشن و تریکو و حتی حرارتی مستقیم و غیرمستقیم می توانید نکات تخصصی این حرفه را به خوبی یاد بگیرید.

آموزش طراحی چاپ سیلک
آموزش طراحی چاپ سیلک

ما مفتخر هستیم که در سال های بسیار طولانی شاگردان و کارآموزان و همچنین هنرآموزان بسیار زیادی را تربیت و روانه بازار کرده ایم. نکته حائز اهمیت برای کسانی که میخوان در این زمینه وارد بشوند این است که اجرا کار هیچ وقت، وقت هنرجویان خود را برای مباحث تئوری و همچنین نظری نمی‌گیرد و کاملا تضمینی آموزش می دهد. در همین سایت و یا آپارات برخی از آموزشهای عمومی را جستجو کنید.

آموزش جداکردن کانالهای رنگ و ترام کردن تصویر برای چاپ سیلک با برنامه فتوشاپ یکی از آموزشهای خوبی در این زمینه است البته این کار توسط برنامه سپریشن استودیو  Separation Studio  نیز به راحتی هم انجام میشود .

این فیلم آموزشی را از لینک زیر ببینید:

آموزش طراحی چاپ سیلک

مطالب مرتبط و پیشنهادی  معرفی برنامه کورل در طراحی اینفوگرافی

1 thought on “فیلم آموزش جداکردن و ترام کردن تصویر برای چاپ سیلک

  1. سلام استاد . لطفا در مورد ریپ، و نحوه ریپ کردن فایل تو فتوشاپ و الیستیوتور توضیح بدین.آیا این نحوه که میگین واسه چاپ افست هم قابل استفاده هست؟. سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *