آموزش طراحی چاپ سیلک و جدا کردن رنگ تصاویر وکتور در کورل | با سرعت و بدون طراحی مجدد

5/5 - (1 امتیاز)

طراحی چاپ سیلک با کورل و جداکردن رنگ برای چاپ سیلک | طراحی آسان و سریع با کورل

در این آموزش بدون اینکه طرح را بکشیم میتوانیم تصویر خود را با برنامه کورل برای طراحی چاپ سیلک آماده کنیم و رنگهای آن را جدا کنیم . این کار در برنامه کورل دراو به راحتی و بدون دردسر انجام میگیرد. آموزش طراحی چاپ سیلک و جدا کردن رنگ تصاویر وکتور در کورل | با سرعت و بدون طراحی مجدد از آموزشهای مورد نیاز تمام کسانی است که در زمینه چاپ سیلک فعال هستند.

طراحی با کورل و سیلک

پیشنهاد میشود برای کسانی که فرصت طراحی و دادن تصویر به طراح را ندارند و همچنین کسانی که تصاویر دلخواه خود را از پینترست پیدا میکنند و میخواهند خیلی زود و سریع طراحی شود و رنگهای آن جدا شود و برای چاپ سیلک آماده شود، این آموزش ارزشمند که تجربیات زیادی در آن است را نگاه کنند .

در سایت اجراکار روشهای مختلف طراحی چاپ سیلک با برنامه فتوشاپ، طراحی چاپ سیلک با برنامه کورل، طراحی چاپ سیلک با برنامه سپریشن استودیو separation studio نیز آموزش داده شده است که شما میتوانید آنها را نیز تماشا نمایید.

در این آموزش که با برنامه کورل انجام میشود شما به راحتی طرح و تصویر وکتور و کارتونی خود را بدون طراحی کردن، طراحی میکنید! و همچنین تعداد رنگهای تصویر خود را تنظیم میکنید و در نهایت فایل خود را آکس گذاشته و آماده چاپ مینمایید.

 این کارها برای افرادی که کاری را سریع و دقیق میخواهند بسیار مناسب است . پیشنهاد میشود از این روش استفاده نمایید. و همچنین در تصاویر پیکسلی برای ترام تصویری از این آموزش استفاده کنید.

مطالب مرتبط و پیشنهادی  خدمات اجراکار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *